Wsparcie techniczne – instrukcje użytkownika, porady

Wsparcie w zakresie obsługi programów oraz rozwiązywania problemów technicznych znajdą Państwo w formie:

  • dokumentacji i porad zamieszczonych na stronie internetowej (poniżej)
  • pomocy świadczonej przez telefon, email lub zdalny pulpit (w ramach aktualnych uprawnień gwarancyjnych)

Ważna informacja dla korzystających z wysyłania maili w programie!

Data 2021-07-15

Porada w pdf Porada – Wysyłanie email 07-2021

Formularz zgłoszenia problemu

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania problemu w dokumentacji – skontaktuj się z nami:
wypełnij formularz zgłoszeniowy podając dane Twojej licencji oraz opis problemu.

RIVER KIOSK Sp. z o.o. Sp. K.
30-148 Kraków, Lindego 2
Tel. +48 12 638-66-55

Pracujemy w dni robocze:
PN-PT 8:00–16:00

Wypełnij formularz i wyślij

2 + 8 =