Programy do fotobudki i fotolustra
- najczęściej zadawane pytania

Czy mogę pobrać i sprawdzić wersję demo programów do fotobudki i fotolustra?

Tak, udostępniamy program do testowania, zalecamy zapoznanie się z jego możliwościami przed zakupem. Do momentu autoryzacji program pracuje jako wersja demo. Nie ma ona żadnych ograniczeń funkcjonalnych ani czasowych. W porównaniu z pełną wersją, demo drukuje i zapisuje zdjęcia ze znakiem wodnym. Do sprawdzenia demo wystarczy laptop z kamerą internetową.

Z jakimi aparatami fotograficznymi współpracuje program?

Program diBudka współpracuje z aparatami z serii Canon EOS i kamerami internetowymi. Szczegółowe wymagania sprzętowo-systemowe, również dla innych programów, publikujemy w poradach na stronie internetowej.

Jak kupić program? Ile czasu zajmie uzyskanie kodów licencyjnych?

Aby zakupić program należy:

– skontaktować się z działem handlowym RIVER celem uzyskania formularza zamówienia /wysyłany na email/
– wpłacić należność za program na konto podane w formularzu
– przesłać na adres e-mail potwierdzenie przelewu wraz z wypełnionym zamówieniem z danymi do faktury
– przesłać plik license.txt znajdujący się w katalogu głównym programu w celu autoryzacji

Zazwyczaj procedura wygenerowania i odesłania kodów licencyjnych (zmodyfikowanego pliku license.txt) trwa nie dłużej niż godzinę.

Czy jest dostępna instrukcja obsługi programu w języku polskim?

Tak. Programy do fotobudki i fotolustra firmy River są polskimi programami. Wszelka dokumentacja czyli Instrukcja Użytkownika czy porady techniczne umieszczane na stronie internetowej publikowane są w języku polskim. Pomoc techniczna poprzez telefon, email jest świadczona w języku polskim.

Jak program jest zabezpieczony? jak przenieść licencje na inny komputer?
Program jest zabezpieczony przed kopiowaniem poprzez przypisanie pliku licencyjnego do dysku twardego komputera.
Można korzystać z programu na innym komputerze jeżeli obecny uległ uszkodzeniu bądź okazał się zbyt słaby. W celu uzyskania nowego kodu należy się zwrócić do działu handlowego RIVER.
Kupiłem używaną fotobudkę. Czy mogę wgrać nowszą wersję programu?

Tak. Jeżeli program posiada ważne uprawnienia gwarancyjne można go samodzielnie zaktualizować. Data publikacji nowej wersji programu musi być wcześniejsza niż data końca gwarancji. Jeżeli program jest poza gwarancją można odnowić uprawnienia gwarancyjne poprzez zakup Abonamentu Aktualizacji. W tym celu skontaktuj się z działem handlowym i wypełnij formularz rejestracji programu.

Zakupiłem fotobudkę z Waszym programem w innej firmie. Czy mogę korzystać ze wsparcia technicznego River?

Tak. Wsparcie techniczne świadczone przez firmę River przysługuje wszystkim Użytkownikom, również tym którzy zakupili fotobudkę z programem u innego dostawcy. W takim wypadku warunkiem korzystania z serwisu jest rejestracja Użytkownika u producenta programu – wypełnij formularz oraz posiadanie ważnych uprawnień gwarancyjnych.

Czy mogę samodzielnie zmienić wygląd ekranów programu diBudka?

Tak. Program diBudka pozwala na podmianę elementów graficznych tj. tła, przycisków ekranowych na własne wzory. Można również zmieniać wygląd i treść komunikatów wyświetlanych w górnej części ekranów. Porada techniczna jak przeprowadzić zmianę wyglądu jest dostępna na stronie internetowej na zakładce Porady i również w Instrukcji Użytkownika.

Jak uzyskać nowe pakiety tematyczne ramek do programu diBudka i diLustro?

River systematycznie publikuje nowe pakiety tematyczne ramek na stronie internetowej (zabezpieczone hasłem). Hasło otrzymasz mailem jeżeli program posiada ważne uprawnienia gwarancyjne.

Czy mogę wgrać własne wzory ramek do programu?

Tak. Programy diBudka i diLustro pozwalają na drukowanie i wysyłanie zdjęć w ramkach, które dostępne są w instalacji programu oraz dodatkowych pakietach tematycznych. Można też korzystać z własnych wzorów. Informacja jak wstawić własne ramki do programu opisana jest w poradzie dostępnej na stronie internetowej oraz w Instrukcji Użytkownika.

Kontakt

Zapytanie do działu handlowego

7 + 2 =

Rejestracja programu

Zapraszamy do rejestracji Użytkownika, który zakupił program u Dystrybutora a nie bezpośrednio w firmie River. Odesłanie danych w formularzu jest konieczne w celu sprawdzenia świadczeń gwarancyjnych.

Kontakt z działem technicznym?

RIVER Jacek Bator Sp. J.
30-148 Kraków, ul. Lindego 2
Tel. +48 12 638 66 55
Email programy@river.eu
Pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00